Monthly Archive: November 2019

Republican National Committee to Hold Meetings at Trump Property

The Republican National Committee confirmed Thursday that it would hold its winter meetings at Trump National Doral, bringing business to one of the president’s struggling properties. The news came weeks after President Donald Trump canceled plans to host next year’s Group of Seven summit of world leaders in Doral after facing accusations that he was using the presidency to enrich himself. In a statement, RNC spokesman Michael Ahrens confirmed that the group’s multiday event would be held in January at Trump’s golf resort, which is located near Miami International Airport. The RNC said the contract was signed in March and noted that the majority of RNC meetings have not been held at Trump properties. The media is obsessed with our spending at Trump properties and has covered it ad nauseam,'' Ahrens said.As we have stated multiple times, we continue to hold events at them because they have fantastic service and secure spaces that fit our needs.” The RNC winter meetings will be the second time in two years that Republicans have held a major meeting at the resort. According to The Washington Post, a GOP event in Doral last year produced about $630,000 in revenue for Trump’s company. Critics have noted that the Doral resort, the biggest source of revenue among Trump’s 17 golf properties, appears to have been struggling since even before he became president. Financial disclosure reports filed by the president show revenue is barely growing, up just $1 million last year, to $76 million. And the Trump Organization itself has admitted it was struggling, arguing in a tax appeal to local authorities last year that it is seriously underperforming, according to a Washington Post review of tax appeal documents. 



Коломойський повідомив: тепер я дуже люблю мокшандського карлика!

benia love putinСьогодні відбулося дві знакових події:

1.За вказівкою офісу президента зеленського, північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів, головуючого: Пономаренка Є.Ю., суддів: Руденко М.А., Суліма В.В., при секретарі судового засідання Мовчан А.Б. подарував 7.5 мільярдів гривень ізраїльським шахраям і.коломойському і г.боголюбову. Таким чином, пограбувавши українців на цю суму! До речі, обов’язково запишіть і запам’ятайте ці прізвища, бо саме у них та їх нащадків ми будемо забирати ці гроші сторицею!!!

2.Ізраїльський шахрай і.коломойський дав інтерв’ю The New York Times в якому продемонстрував своє зневажливо-презирлеве відношення до українців. А також прояснив своє безрадісне майбутнє.

Ігор коломойський признався, що зараз американці і британці у його життєвій схемі “принижуйся і принижуй”, категорично відмовились бути його господарем. Бо для них мати справу із міжнародним злодієм, шахраєм і вбивцею є категорично неприйнятним. А тому у нього залишився єдиний шлях – смоктати у дідугана путіна. Він розуміє, що цей шлях не ідеальний і він може призвести до тюрми, чи могили. Але шанс, як у гобліна-кримського у нього є і бєня прагне ним скористатися.

Та кривавий карлик поставив перед коломойським ряд завдань та умов, які можливо вбережуть останнього від наглої смерті і принесуть значний гешефт.

1.Змусити нинішнє клоунське українське керівництво відмовитися від співпраці з Міжнародним валютним фондом.

2.Навколішки просити кредити у кривавого кацапського карлика.

3.Терміново забути усіх загиблих і поранених українських Героїв та зробити вигляд, що їх подвиги були марними.

4.Швиденько попроситися у нову московську колонію і радіти, коли українські хлопці будуть гинути за рассею по всьому світу.

5.Всіляко залякувати українців та їх нинішніх клоунів-керівників, що якщо вони не погодяться, то кацапські танки скоро стоятимуть біля Кракова та Варшави. А НАТО, в цей час, забруднить свої штани й купить «памперси», – додав коломойський. Бо він добре пам’ятає, як у нього самого завжди регулярно виникали такі казуси у скрутні моменти життя.

6.Якщо ж наведені кроки все ж не приведуть українців у кацапське ярмо, то підлесливим голоском потрібно пояснити їм, що насправді Сполучені Штати просто використовують Україну, щоб ослабити свого геополітичного суперника – мокшандію. А саме вона і тільки вона є справжнім другом і братом українців.

Воїни Добра

Мережа Правди



Trump Asks Supreme Court to Block Subpoena for His Tax Returns 

President Donald Trump on Thursday asked the Supreme Court to block a subpoena for his tax returns, in a test of the president’s ability to defy investigations. The filing set the stage for a high-court showdown over the tax returns Trump has refused to release, unlike every other modern president. The justices also could weigh in more broadly on Trump’s claim that sitting presidents can’t be prosecuted or investigated for crimes. The subpoena from the Manhattan district attorney is seeking Trump’s tax returns back to 2011 from his accounting firm as part of a criminal investigation. Trump wants the court to decide the case by late June, under a deal to keep the district attorney from enforcing the subpoena in the meantime. The justices may not decide whether to hear the case for at least another month. Second caseA second, similar case is headed to the court over a House committee subpoena demanding Trump’s financial records from the same accounting firm. The president has lost both cases at each step of the judicial process so far. FILE – The logo of Mazars, an international organization that specializes in audit, accounting, tax and advisory services, is seen on a building in the financial district of La Defense near Paris, May 14, 2018.The Mazars USA firm has said it will comply with the subpoenas, if courts agree. A ruling against Trump would not require public release of the information. Manhattan District Attorney Cyrus R. Vance Jr. is seeking the records back to 2011 in a broader probe that includes payments made to buy the silence of two women, porn star Stormy Daniels and model Karen McDougal, who claim they had sexual encounters with the president before the 2016 presidential election. Trump has denied the claims. Trump is asking for the Supreme Court’s intervention as the impeachment drama plays out elsewhere in Washington. Public impeachment hearings that began Wednesday are examining claims that Trump tried to get Ukraine’s leader to investigate political rival Joe Biden. If the House votes to impeach the president, Chief Justice John Roberts would preside at a Senate trial that is likely to begin in January. The justices usually fill their term’s calendar by late January. Quick paceThe New York tax case is moving unusually swiftly through the federal courts. A three-judge panel of the 2nd U.S. Circuit Court of Appeals in New York ruled last week that the tax returns could be turned over to New York prosecutors. The appellate judges emphasized the narrowness of their ruling, deciding only that a state prosecutor could demand Trump’s personal financial records from a third party while the president was in office. Their opinion upholding a trial judge’s earlier ruling noted that they did not consider whether the president was immune from indictment and prosecution while in office or whether the president himself might be ordered to produce documents in a state criminal proceeding. The subpoena does not implicate, in any way, the performance of his official duties,” 2nd Circuit Chief Judge Robert A. Katzmann wrote. During arguments in a New York courtroom, Trump's lawyer told the 2nd Circuit that Trump was immune from state criminal law, even if he shot someone, because he's president. The exchange stemmed from Trump's campaign trail comment in 2016 that hecould stand in the middle of Fifth Avenue and shoot somebody, and I wouldn’t lose any voters, OK?” Trump’s lawyers have said the probe by Vance, a Democrat, is politically motivated. Narrower approachThe Justice Department, which intervened on Trump’s behalf in New York, has taken a narrower approach, saying Vance must prove particularized need” for the records before they are released to a grand jury. In the Washington case, the House Committee on Oversight and Reform subpoenaed records from Mazars in April. The records include documents from 2011 to 2018 that the House wants for investigation into the president's reporting of his finances and potential conflicts of interest. The list of documents makes no mention of Trump's tax returns. The full U.S. Court of Appeals for the District of Columbia Circuit voted Wednesday not to reconsider an earlier panel opinion ordering Mazars to comply with the subpoena. Trump's two appointees to the Washington court said the full court should have reheard the case. Judge Greg Katsas called the subpoena athreat to presidential autonomy and independence.” There are two Trump appointees on the nine-member Supreme Court, Justices Neil Gorsuch and Brett Kavanaugh. 



Pelosi Seeks Trade Pact Passage by Year’s End

U.S. House Speaker Nancy Pelosi on Thursday said a breakthrough in talks with the Trump administration on the trade pact with Mexico and Canada could be imminent and that she wanted to pass the deal by the end of the year. “We are moving positively in terms of the U.S.-Mexico-Canada agreement. Again, it all comes down to … enforcement,” she told reporters at a news conference. “I do believe that if we can get this to the place it needs to be, which is imminent, that this can be a template for future trade agreements.” The United States-Mexico-Canada Agreement (USMCA), signed by 
the three countries about a year ago to replace the $1 trillion North American Free Trade Agreement (NAFTA), must be passed by lawmakers in all three countries. Mexico has already ratified the new deal, while Canada has said it is waiting to move in tandem with the United States.  The office of Canadian Foreign Minister Chrystia Freeland was not immediately available for comment on Pelosi’s remarks. Complaints from White HouseU.S. President Donald Trump and other administration officials have complained that Pelosi and her fellow Democrats, who control the House of Representatives, are holding back the U.S. economy by slow-walking USMCA’s passage. But a major U.S. labor leader, AFL-CIO union chief Richard Trumka, said last month that the deal was unlikely to pass as is if put to a vote in November, given lingering concerns about labor and other issues. “I’d like to see us get it done this year. That would be my goal. I don’t imagine that it would take much more in the Senate to pass,” Pelosi told reporters Thursday. Trump’s fellow Republicans control the U.S. Senate. Separately, U.S. Federal Reserve Chairman Jerome Powell, testifying before a House of Representatives panel, said that the deal’s passage would help remove uncertainty and would be very constructive for the U.S. economy. 



Двох фігурантів справи «Хізб ут-Тахрір» помістили в карцер у Росії

Засудженого в Росії до 12 років колонії кримського правозахисника, фігуранта ялтинської «справи Хізб ут-Тахрір» Емір-Усеіна Куку помістили в карцер на наступний день після вироку. Про це повідомляють «Ґрати» з посиланням на консула України в російському Ростові-на-Дону Тараса Малишевського.

Після суду правозахисник заснув у камері і не вийшов на вечірній перерахунок в’язнів. На нього склали протокол, але Куку не став його підписувати, йдеться в повідомленні.

На даний момент Куку перебуває в СІЗО-1 Ростова-на-Дону.

За даними «Кримської солідарності», у цьому ж СІЗО в карцер помістили ще одного кримського татарина, фігуранта другої бахчисарайської групи у справі «Хізб ут-Тахрір» Сейрана Салієва.

 

За словами адвоката, причиною приміщення в карцер на п’ять діб Салієв вважає знайдений у нього годинник, хоча офіційно причину йому не повідомили.

Південний окружний військовий суд в російському Ростові-на-Дону 12 листопада засудив до ув’язнення в колонії суворого режиму шістьох фігурантів ялтинської «справи Хізб ут-Тахрір», зокрема і Емір-Усеіна Куку, який отримав 12 років ув’язнення.

 

Правозахисники назвали вирок політичним, а Міністерство закордонних справ України висловило рішучий протест російській стороні і вимагає звільнити засуджених.

Щодо Салієва, то, за даними «Кримської солідарності», судове засідання з розгляду його справи по суті має початися 15 листопада в Південному окружному військовому суді російського Ростова-на-Дону.

 



У МВС сумніваються, що журналісти «Схем» «незаконно збирали інформацію» про Портнова

У Міністерстві внутрішніх справ України повідомили членам Ради з питань свободи слова і захисту журналістів при президентові, що незаконний збір інформації, в чому журналістів Радіо Свобода звинувачує ексчиновник часів президентства Віктора Януковича Андрій Портнов, «навряд чи можливий».

Про це 14 листопада у фейсбуці за підсумками першого засідання радив Офісі президента, написав речник МВС України Артем Шевченко.

На цьому засіданні МВС і поліція розповіли про розслідування кримінальних проваджень за фактами перешкоджання журналістській діяльності й погроз журналістам «Схем» (проєкт Радіо Свобода і «UA:Перший») з боку Портнова і про розслідування провадження за його заявою про «перешкоджання його журналістській діяльності та незаконний збір інформації про особу».

 

«Щодо незаконного збору інформації, у чому Портнов звинувачує журналістів, то ми роз’яснили членам ради, що подібне навряд чи можливе у публічних, відкритих для вільного доступу місцях на відміну від, скажімо, приватного житла чи домоволодіння. Але остаточно встановити має слідство», – написав Шевченко.

 

Національна поліція України 6 листопада зареєструвала кримінальне провадження через тиск колишнього депутата та ексзаступника голови Адміністрації президента Андрія Портнова на редакцію програми журналістських розслідувань «Схеми» (спільний проєкт Радіо Свобода і телеканалу «UA:Перший»), яка працює над підготовкою матеріалу про нього.

1 листопада ексдепутат і чиновник часів президентства Віктора Януковича Андрій Портнов виклав у своєму телеграм-каналі персональні дані водія знімальної групи «Схем» через те, що редакція готує розслідування щодо впливу та зв’язків колишнього посадовця з новою українською владою. Серед опублікованого – захищена законом інформація: повні паспортні дані й домашня адреса водія, номери його авто, а також дані, які свідчать про стеження за його місцем проживання.

У відповідь «Схеми» заявили про тиск на журналістів із боку Портнова.

 

Згодом Андрій Портнов пригрозив усій редакції «Схем» публікацією «їхньої особистої та персональної інформації», а також «аналізом приватного життя та ненав’язливим супроводом у темний час доби». Він також не виключив можливого стеження за членами редакції «Схем».

Керівництво Радіо Свобода/Радіо Вільна Європа засудило розголошення персональних даних співробітників програми «Схеми», а також тиск і погрози на їхню адресу з боку Андрія Портнова і закликало правоохоронців притягувати до відповідальності за такі дії.

Також медіарух «Медіа за усвідомлений вибір» виступив із відкритою заявою щодо погроз Андрія Портнова редакції програми «Схем» і закликав українську владу та правоохоронців притягнути до відповідальності Андрія Портнова і гарантувати безпеку журналістам та співробітникам команди розслідувачів.



У Дніпрі вшанували пам’ять дисидента Василя Макуха, який спалив себе на Хрещатику

Він виступив проти русифікаторської політики в СРСР і введення радянських військ до Чехословаччини



Суд у справі Вороненкова перенесли у зв’язку з убивством адвоката підозрюваного

Суд у Києві відклав розгляд справи про вбивство колишнього депутата Державної думи Росії Дениса Вороненкова на 27 листопада у зв’язку з убивством адвоката підозрюваного, повідомила речниця прокуратури столиці України Надія Максимець на своїй сторінці у Facebook.

«Шевченківський районний суд Києва відклав на 27 листопада на 15:00 засідання у провадженні щодо вбивства Дениса Вороненкова через відмову одного з підозрюваних скористатися безоплатною правовою допомогою, запропонованою йому судом через загибель попереднього адвоката Святослава Пархоменка на Житомирщині», – написала Максимець.

За її словами, під час засідання суду підозрюваний Олександр Лось повідомив, що шукатиме іншого захисника.

 

У зв’язку з тим, що участь захисника є обов’язковою, прокурор не заперечував проти перенесення судового засідання з цих підстав, додала речниця прокуратури.

Адвокат Сергій Пархоменко загинув 10 листопада під час полювання в Житомирській області.

Колишнього депутата Держдуми Росії Дениса Вороненкова застрелили 23 березня 2017 року в центрі Києва. У результаті стрілянини також був поранений його охоронець і нападник, який пізніше помер від поранень.

За півтора місяці до цього, 5 лютого, Слідчий комітет Росії офіційно оголосив Вороненкова в розшук. Його звинувачували в шахрайстві.

У жовтні 2016 року, програвши на виборах в Держдуму і побоюючись переслідувань з боку ФСБ Росії, Вороненков поїхав в Україну. Через два дні після закінчення своїх повноважень депутата він отримав українське громадянство і дав в Києві свідчення проти екс-президента України Віктора Януковича у справі про державну зраду.

 

У жовтні 2017 року генпрокурор України Юрій Луценко заявив, що слідчі знають імена учасників і організаторів вбивства Дениса Вороненкова. За його словами, вбивство було скоєне на замовлення Володимира Тюріна, колишнього цивільного чоловіка вдови Вороненкова, Марії Максакової.

У травні минулого року прокуратура Києва заявила про завершення розслідування вбивства Вороненкова, підозру у справі повідомили організатору і п’ятьом співучасникам убивства. За даними прокуратури, двоє підозрюваних перебувають під вартою, а матеріали щодо організатора (громадянина Росії Володимира Тюріна) та двох інших співучасників злочину (уродженця міста Харкова Юрія Василенка і громадянина України Ярослава Левенця), які перебувають у розшуку, виділені в окреме провадження, досудове розслідування в якому триває.



Двоє військових поранені на Донбасі 12 листопада – штаб ООС

Двоє українських військових поранені протягом доби 12 листопада на Донбасі внаслідок підриву на невідомому вибуховому предметі, повідомляє штаб операції Об’єднаних сил.

За повідомленням, підтримувані Росією бойовики на Донбасі впродовж поточної доби п’ять разів порушили режим припинення вогню, обстрілявши позиції ЗСУ з гранатометів різних систем, великокаліберних кулеметів й іншої стрілецької зброї.

 

Бойовики з угруповань «ДНР» і «ЛНР» на своїх ресурсах звинуватили ЗСУ в обстрілах, про поранених не повідомляють.

 

Збройний конфлікт на Донбасі триває від 2014 року після російської окупації Криму. Україна і Захід звинувачують Росію у збройній підтримці бойовиків. Кремль відкидає ці звинувачення і заявляє, що на Донбасі можуть перебувати хіба що російські «добровольці».

За оцінками ООН, станом на 31 грудня 2018 року, унаслідок збройного конфлікту на Донбасі загинули від 12 тисяч 800 до 13 тисяч людей.




Copyright © 2019 Український Канал  |  допомога: dmnsa  •  правда україни  •  wстудія  •  sellines  •  купуй!  •  meneedit